johnny hardd, najczęściej czytany bloger w Polsce

johnny hardd, najczęściej czytany bloger w Polsce

poniedziałek, 7 lipca 2014

Znany polski bloger nie chce być znany?

Jeden z najczęściej czytanych polskich blogerów, Johnny Harddma dość sławy?


Znany polski bloger podczas wywiadu dla magazynu "Więcej Kwasa!" przyznał, że bycie sławnym, nie jest wcale takie fajne!

"Moc internetu jest ogromna! 

Ktoś coś wrzuci i krąży to później po całym świecie! 

Tak. Moja sława chyba mnie przerosła... 

Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy!  

To stało się dosłownie z dnia na dzień! 

Licznik odwiedzin rośnie w zastraszającym tempie a moja skrzynka mailowa zasypywana jest ciągle, nowymi propozycjami współpracy! 

Nie nadążam ich czytać... 

Chwilami mam po prostu ochotę się ewakuować!"

Johnny Hardd został uznany przez tygodnik "Więcej Kwasa!", za jednego z najbardziej wpływowych polskich blogerów!

Miejmy nadzieję, że z tego wszystkiego, Johnny nie zacznie znowu pić...

Polski Telegram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz